Освітня програма ''Медицина''
Після закінчення освітньо-професійної програми випускники повинні мати можливість виконувати організаційні, діагностичні, медичні та дослідницькі функції у закладах охорони здоров’я відповідно до національних та міжнародних стандартів.
Освітня програма ''Стоматологія''
Об'єктами діяльності є: збереження здоров'я, зокрема стоматологічного, профілактика, діагностика та лікування стоматологічних захворювань людини.
Цілі навчання: підготовка фахівця, здатного розв'язувати складні задачі та проблеми у сфері стоматології та охорони здоров'я або у процесі навчання, що характеризуються невизначеністю умов та вимог, виконувати професійну діяльність лікаря-стоматолога.
Теоретичний зміст предметної області: знання гуманітарних, фундаментальних (природничі та суспільні) та клінічних наук з питань охорони здоров'я населення, профілактики, діагностики та лікування стоматологічних захворювань людини на індивідуальному, родинному та популяційному рівні, необхідні для здійснення професійної діяльності лікаря-стоматолога. Формування здатності застосовувати набуті знання, уміння, навички та розуміння з гуманітарних, фундаментальних та професійно-орієнтованих компонент освітньої програми для вирішення типових задач діяльності лікаря-стоматолога в галузі охорони здоров'я на відповідній посаді, сфера застосування яких передбачена визначеними переліками синдромів та симптомів захворювань, стоматологічних захворювань, фізіологічних станів та соматичних захворювань, невідкладних станів, лабораторних та інструментальних досліджень, медичних та стоматологічних маніпуляцій. Теоретичний зміст предметної області складають навчальні нормативні та вибіркові компоненти освітньої програми циклів загальної та професійної підготовки.
Методи, методики, технології та інструменти: анамнестичні, клінічні, лабораторні, рентгенологічні та функціональні методи діагностики згідно з протоколами надання медичної допомоги; технології діагностики, лікування та профілактики стоматологічних захворювань, управління та організації роботи в галузі охорони здоров'я. Випускник повинен володіти професійними знаннями та вміти здійснювати діагностичний процес, визначати провідні симптоми та синдроми, визначати попередній діагноз, проводити диференційну діагностику, під контролем лікаря-керівника формулювати остаточний клінічний діагноз стоматологічних захворювань, знати принципи лікування та профілактики стоматологічних захворювань, проводити лікування основних стоматологічних захворювань шляхом прийняття обґрунтованого рішення за існуючими алгоритмами.
Інструменти та обладнання: здобувач вищої освіти за ступенем Магістр за спеціальністю 221 Стоматологія повинен використовувати сучасні діагностичні, лікувальні та інші пристрої, предмети та прилади для проведення фахової діяльності.
Освітня програма ''Фармація''
Освітня програма ''Педагогіка вищої школи''
Об’єкт вивчення: системи освіти; освітні процеси у формальній, неформальній, інформальній освіті; узагальнений соціально-педагогічний досвід, висвітлений у педагогічних теоріях, концепціях, контекстних практиках.
Предмет вивчення: філософські, загальнонаукові, педагогічні, психологічні засади вищої освіти; актуальні проблеми технологізації освітнього процесу, інноваційної діяльності педагога; сучасні підходи до організації науково-педагогічного пошуку.
Теоретичний зміст предметної області: теорії, концепції освітніх, педагогічних наук; принципи їх використання; педагогічна інноватика.
Цілі навчання: підготовка висококваліфікованих фахівців, здатних:
- розуміти зміст нормативних документів у галузі освіти, інструктивних матеріалів у сфері експертизи, ліцензування й акредитації освітньої діяльності;
- проєктувати, планувати, організовувати, аналізувати, давати оцінку якості освітнього процесу в закладах формальної і неформальної освіти;
- професійно застосовувати на практиці інноваційні форми, методи, прийоми, технології навчання;
- вирішувати актуальні проблеми педагогічної науки та освітньої практики в професійній та науково-дослідній діяльності.
Методи, методики та технології: теоретичні та емпіричні методи науково-педагогічного дослідження; інноваційні технології підготовки фахівців із вищою освітою; комунікативні прийоми науково-педагогічної взаємодії, інформаційно-комунікативні технології.
Інструменти та обладнання: телекомунікаційні засоби, засоби дистанційного та інтерактивного навчання, глобальні та локальні мережі.