Навчання – шлях до досконалості
Мудрий не той, хто знає багато, а той, хто знає потрібне.
Під час підготовки висококваліфікованих фахівців формується здатність розв’язувати складні задачі та проблеми у сфері медицини і галузі охорони здоров’я.
ВИКЛАДАННЯ ТА НАВЧАННЯ: Компетентнісне, студентсько-центроване, проблемно-орієнтоване навчання, ініціативне самонавчання, навчання через професійно-орієнтовану практичну підготовку з можливістю формування індивідуальної освітньої траєкторії.
Форми навчання: лекції, семінари та колоквіуми, практичні та лабораторні заняття в малих групах, практика, консультації з викладачами.
Методи, методики, технології: анамнестичні, клінічні, лабораторні, рентгенологічні та функціональні методи діагностики згідно з протоколами надання медичної допомоги; технології діагностики, лікування та профілактики захворювань населення, управління та організації роботи в галузі охорони здоров’я, основи науково-дослідницької роботи.
ОЦІНЮВАННЯ: Поточний і підсумковий контролі.
Форми підсумкового контролю: заліки, диференційовані заліки, іспити, атестація у формі єдиного державного кваліфікаційного іспиту, у т.ч. ОСП(К)І.
У процесі оцінювання результатів навчання обов’язковим є дотримання об’єктивності, систематичності та єдності вимог, прозорості і доступності методики оцінювання.
Оцінювання навчальних досягнень студента здійснюється за 4-бальною, 200-бальною шкалами та рейтинговою шкалою ECTS.
РЕСУРСНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ:
Кадрове забезпечення – науково-педагогічні працівники, які залучені до реалізації освітньої складової освітньо-професійної програми, мають кваліфікацію, відповідно до спеціальності, науковий ступінь або вчене звання, підтверджений рівень достатньої наукової і професійної активності. Переважна більшість науково-педагогічних працівників є штатними працівниками Харківського інституту медицини та біомедичних наук, викладачі клінічних кафедр є практикуючими фахівцями, усі вільно володіють державною та іноземною мовами.
Матеріально-технічне забезпечення – відповідає вимогам щодо матеріально-технічної бази для здійснення освітньої діяльності у сфері вищої освіти згідно з діючим законодавством України (Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності закладів освіти» від 30.12 2015 р. № 1187 зі змінами, внесеними Постановою КМУ № 365 від 24.03.2021).
ХІМБН оснащений та забезпечений необідною кількістю приміщень для проведення освітнього процесу. Лекційні аудиторії обладнані мультимедійними дошками та проєкторами, навчальні дисципліни підкріплені клінічними базами, компʼютерними класами, сучасними лабораторіями та інноваційним устаткуванням. Для відпрацювання практичних навичок використовується Центр симуляційного обладнання.
Інформаційне та навчально-методичне забезпечення – кожний компонент освітньої програми та навчальний план підкріплені розробленими робочими програмами і силабусами. Здобувачі освіти повністю забезпечені навчально-методичними матеріалами з усіх дисциплін, у т.ч. практики; методичними матеріалами для проведення атестації здобувачів. Бібліотечний фонд щорічно поповнюється новими вітчизняними та закордонними виданнями з медичної тематики та повністю задовольняють потреби здобувачів.